ЛЕТ
Profilinizi seçin:
Garaj
  • Bayi
  • Sürücü

Şartlar ve Koşullar

SADAKAT PROGRAMI UZMANLAR KULÜBÜ

Şartlar ve Koşullar

Şartlar ve Koşullar

Madde I. Amaç

Türkiye'de bir anonim şirket olan 200.000 Türk Lirası sermayeli, İstanbul Ticaret Siciline 954934-0 numarası ile kayıtlı bir şirket olan, ETS Plaza, Aydınevler Mah. Sanayi Cad. No:32 Maltepe/ İstanbul adresinde yerleşik Valeo Servis Bölümünün Valeo Bağlılık Programı (bundan böyle “Valeo Uzmanlar Kulübü” veya “Program” olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen Koşullara ve Şartlara (bundan böyle “Koşullar ve Şartlar” olarak anılacaklardır) dayalı olarak yönetilmektedir. 


Madde II. Katılım şartları

Bölüm 2.01 - Faydalanıcılar
Program, Valeo Servisiyle bir dağıtım anlaşması imzalamış dağıtımcılar tarafından doğrudan veya dolaylı olarak Valeo ürünleri tedarik edilen ve Fransa’da kurulmuş olan tamirhanelere (bundan böyle “Tamirhane” veya “Faydalanıcı” olarak anılacaktır) açıktır. 
Bölüm 2.02 – Yetkili Kullanıcılar 
Yetkili kullanıcılar (bundan böyle “Kullanıcılar” olarak anılacaklardır), Tamirhanelerin yetkili temsilcileridir. Kullanıcı, Tamirhanenin sahibi veya (eğer Tamirhane bir tüzel kişilikse) yasal temsilcisi ya da Tamirhane namına hareket etmek üzere usulüne uygun şekilde yetkilendirilmiş bir kişi olabilir.
Sadece özel mobil uygulaması yoluyla kayıt olmuş Kullanıcılar (bkz. bölüm 2.03) Programa katılabilirler.
Kullanıcılar, Programa kayıt olmadan ve katılmadan önce Koşulları ve Şartları dikkatli şekilde okumalıdırlar.
Bölüm 2.03 - Portal ve Kayıt
Programa kayıt aşağıda belirtildiği şekilde gerçekleştirilir:
⦁    Kullanıcı, Apple Store® ve Android® Play Store®’dan indirilebilecek Valeo Uzmanlar Kulübü (Valeo Specialist Club) mobil uygulamasıyla (bundan böyle “Uygulama” olarak anılacaktır) aşağıdaki kayıt aşamalarını takip ederek kayıt yaptırmalıdırlar. 
⦁    Kayıt işlemi, Kullanıcı tarafından verilen e-posta adresine gönderilen bir linkin tıklanması suretiyle yapılır.
⦁    Kullanıcılar, uygulama üzerinden kayıt yaptırarak, Tamirhaneyi Programa kaydettirebilmek için bölüm 2.01’de belirtilen koşullara sahip olduklarını onaylamalı ve “Koşullar ve Şartları okudum ve bunları kabul ediyorum” butonunu tıklayarak Koşulları ve Şartları kabul etmelidirler.
⦁    Kayıt işleminin teyit edilmesi için, Kullanıcı tarafından belirtilen adrese bir e-posta gönderilir.
Not: Valeo Servisi, Kullanıcının Tamirhaneyi Programa kaydettirme yetkisi bakımından herhangi bir sorumluluk üstlenmemektedir ve yetkisiz bir kaydın yaratacağı sonuçlar konusunda Tamirhaneye veya bir üçüncü kişiye karşı sorumlu tutulamaz.
Kayıt yaptırılmasıyla, Valeo Servisi, Faydalanıcı ve Kullanıcı arasında, Uygulamanın bu Koşullara ve Şartlara dayalı olarak kullanılmasına dair bir sözleşme (bundan böyle “Sözleşme” olarak anılacaktır) yapılmış olur.
Uygulamanın kullanımı bedelsizdir. Kayıt sırasında Kullanıcı tarafından verilen bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Bunlar, Programın faydalanıcısına ilişkin olarak şu bilgileri içereceklerdir: Tamirhanenin adı ve adresi (posta kutusu numarası değil), Tamirhanenin telefon numarası.
Kullanıcı, Valeo Servisi tarafından kayıt sırasında istenen bilgileri güncel tutmalı ve olabilecek herhangi bir değişikliği e-posta göndererek veya Uygulamadaki hesabını güncelleyerek mümkün olan en kısa zamanda Valeo Servisine bildirmelidir.
Kullanıcı, kayıt sırasında, bir kullanıcı adı (ad ve soyad), bir e-posta adresi ve kişisel alanına erişim için bir şifre belirlemelidir. Kullanıcı, şifresini başkalarına bildirmeyeceğini ve şifresini sadece Uygulamayı kullanmak amacıyla kullanacağını taahhüt etmektedir. Bu şifrenin bir üçüncü kişiye verilmesi kesinlikle yasaktır.
Kullanıcı, bu özel ve gizlilik yükümlülüklerine uygun hareket etmek zorundadır. Eğer şifre herhangi bir nedenle bir üçüncü kişiye ifşa edilirse, Kullanıcı şifreyi derhal değiştirmeli ve bunu mümkün olan en kısa zamanda e-postayla Valeo Servisine bildirmelidir.
Özellikle Puanların sahte bir şekilde artırılması amacıyla aynı Tamirhane için birden fazla giriş yapılması durumunda veya sahte kayıtlar durumunda, Tamirhane Programdan çıkartılacak ve bütün kayıtları geçersiz ve hükümsüz sayılacaktır. Bu Koşullara ve Şartlara uyulmaması, Tamirhanenin Programa katılım dışı bırakılmasıyla sonuçlanacaktır.

Madde III. Puanlar 

Bölüm 3.01 Toplama
Uygulamada belirtilen ve Tamirhane tarafından satın alınan ve araçlara takılan ve/veya Tamirhane tarafından bir nihai kullanıcıya satılan her Valeo Servisi ürünü (bundan böyle “Ürün” olarak anılacaktır) için, Kullanıcı Tamirhane namına Uygulamaya kayıtlı bazı puanlar (“Puanlar”) kazanacaktır.
Puanlar aşağıda belirtilen şekillerde kazanılır: 
⦁    Ya Kullanıcının Uygulamadaki kişisel hesabında aşağıdakiler taranarak:
⦁    Ürün barkodu ve/veya 
⦁    Sistem tarafından istendiğinde Ürün doğrulama kodu 
Ya da
⦁    Ürünün EAN kodunu ve/veya doğrulama kodunu Uygulama üzerinde elle kaydederek.
Bu konuda herhangi bir kuşkuya yol açmamak adına, Tamirhane (a) Tamirhane tarafından Portala kayıt yaptırılan tarih öncesinde satın alınmış olan ve/veya (b) herhangi bir nedenle dağıtımcılar tarafından iade edilmeye ve geri ödeme yapılmaya konu Ürünlerle Puanlar kazanamayacaktır. Valeo Servisi, herhangi bir hata, sahtekarlık ve/veya Koşullara ve Şatlara uygunsuzluk durumunda Puan vermeme veya vermeyi reddetme ya da karşılık gelen Kulüp Ürünlerini vermeyi reddetme hakkını saklı tutmaktadır. Mesela, eğer (i) ürün Programa katılan bir Kullanıcı tarafından bir birinci Tamirhane namına taratılırsa (ii) ve sonra dağıtımcı tarafından ücretin tazmin edilmesi için iade edilirse ve (iii) Programa katılan bir başka Kullanıcı tarafından bir başka Tamirhane namına taratılırsa, birinci Kullanıcının kazanmış olduğu Puanlar hesabından otomatikman silinecektir. 
Bölüm 3.02 Geçerlilik 
Bir Ürün, bölüm 3.01’e uygun şekilde Kullanıcı tarafından taratıldığında, buna karşılık gelen Puanlar derhal alacağına kaydedilir ve bunlar daha sonra kontrole tabidirler ve Tamirhanenin Programa katılımının sahte olması ve/veya iptal edilmesi durumunda Puanların iptal edilmesi sözkonusu olabilir.
Puanlar, kazanıldıkları tarihten itibaren yirmidört (24) ay için geçerlidirler. Faydalanıcı, süresi sona eren Puanlar için tazminat hakkına sahip olmayacaktır.

Madde IV. Kulüp Ürünleri 

Kullanıcı, Uygulamada sunulan Kulüp Ürünlerini (bundan böyle “Kulüp Ürünleri” olarak anılacaklardır) Puanlar karşılığında Tamirhanenin namına olarak sipariş edebilir; yalnız şu şartla ki, Kullanıcının hesabında yeterli Puan olmalı ve Kulüp Ürünü mevcut bulunmalıdır. 
Eğer stok tükenirse, Valeo Servisi Kulüp Ürününü aynı değere sahip başka bir ürünle değiştirme hakkını saklı tutmaktadır.
Valeo Servisi, Kulüp Ürünlerinin kataloğunu ve Kulüp Ürünlerinin puan olarak değerini istediği zaman değiştirebilir.

Madde V. Yükümlülük 

Puanlar üçüncü bir kişiye satılamaz, değiş tokuş edilemez, açık artırmayla veya başka bir şekilde devredilemez.
Faydalanıcı veya Kullanıcı tarafından Koşulların ve Şartların ihlal edilmesi ve/veya Puanların kötü niyetli olarak kullanılması durumunda, Valeo Servisi sipariş ve teslim edilmiş Kulüp Ürünlerinin iade edilmesini talep etme ve duruma göre Kulüp Ürünlerine ilişkin siparişleri reddetme ve Kullanıcıyı ve Faydalanıcıyı Programdan çıkarma hakkını saklı tutmaktadır ve böyle bir durumda bu onlara karşı bilhassa tazminat talebi başta olmak üzere sahip olabileceği diğer haklara veya yasal yollara halel gelmeyecektir. 
Valeo Servisi ve yan şirketleri, özellikle sözkonusu imalatçıların suiistimali, ağır ihmali durumunda veya kaliteye dair bir açık garanti, bir kusurun hileli şekilde gizlenmesi veya ürünlerin kişilere satılması durumunda sözkonusu olabilecek temel akdi koşulların ihlali durumları başta olmak üzere Kulüp Ürünlerinin neden olduğu herhangi bir zarar için kişisel olarak veya Kulüp Ürünlerinin imalatçısının yükümlülüğü çerçevesinde herhangi bir yükümlülük üstlenmemektedir. Her halükârda, bu Koşulların ve Şartların ihlali durumunda Valeo Servisinin maruz kalabileceği zararlar, bu Koşulların ve Şartların ihlalinden kaynaklanan öngörülebilir zararla sınırlıdır.

 

Madde VI. Kulüp Ürünlerinin tahsisiyle ilgili vergi ve sosyal yükümlülükler


Tamirhane, Programa katılımı neticesinde Kulüp Ürünleri alabilecektir. Bu Kulüp Ürünleri özel kullanıma yöneliktir ve bu nedenle ayni yardım olarak görülebilirler. 

Kulüp Ürünlerinin tek faydalanıcısının Tamirhane olduğu unutulmamalıdır. Kulüp Ürünlerinin Tamirhane tarafından çalışanlarına veya benzeri kişilere dağıtımı sadece Tamirhanenin sorumluluğu altında yapılacak ve sosyal güvenlik katkı paylarının yürürlükteki oranlar üzerinden ödenmesini öngören geçerli yasal hükümlere uygun şekilde gerçekleştirilecektir ve Tamirhane sözkonusu ödemeleri duruma göre beyan edeceğini ve ödemesini yapacağını taahhüt etmektedir.

Tamirhane tarafından sipariş edilen Kulüp Ürünleri doğrudan doğruya Tamirhanenin adresine gönderilirler.

Valeo Servisi, Program çerçevesinde Kulüp ürünlerinin verilmesiyle ilgili olarak herhangi bir raporlama formalitesi veya herhangi bir mükellefiyet veya vergi için sorumlu olmayacaktır.
Madde VII. Değişiklik
Valeo Servisi, Koşulları ve Şartları istediği zaman değiştirme hakkını saklı tutmaktadır. Bu değişiklikler, Portaldeki “Koşullar ve Şartlar” bölümünde yayınlandıkları tarihte uygulanacaklardır.

Madde VIII. Bilgi gizliliği

Kullanıcının Valeo Servisine iletilen kişisel bilgiler bir veri dosyasına konulacak ve yürürlükteki bilgi gizliliği yasalarına ve yönetmeliklerine uygun şekilde işleneceklerdir. Bu bilgiler, Valeo Servisi tarafından ve/veya onun Kullanıcıyla aynı ülkede bulunan ve veri sorumlusu (bundan böyle “Veri Sorumlusu”) olarak anılacaktır) olarak hareket eden bağlı şirketleri aşağıda belirtilen amaçlar doğrultusunda işleneceklerdir: 
⦁    Programın yönetimi ve Kullanıcı ile Valeo Servisi arasındaki ilişkilerin Programın yönetimi amaçları doğrultusunda takibi; 
⦁    Valeo Servisi veya üçüncü bir kişi tarafından, otomotiv parçalarının veya otomotiv endüstrisiyle ilgili ürünlerin tanıtım ve/veya reklam faaliyeti. Bu durumda, Kullanıcının gizli bilgileri üçüncü kişiye devredilebilir; yalnız şu şartla ki, üçüncü kişi geçerli bilgi gizliliği mevzuatına tamamen uygun şekilde hareket etmelidir. 

Kullanıcının bilgilerinin işlenmesi, Programın icrası ve uygulanması için sözkonusu bilgilerin edinilmesine ihtiyaç duyulmasına ve bu Koşullara ve Şartlara dayanır. Bilgiler, Kullanıcının Programdaki son faaliyetinin süresi artı Valeo Servisi ile Kullanıcı arasındaki akdi ilişkiden kaynaklanan bütün yükümlülükleri kapsayacak şekilde ilave 3 yıl süresince muhafaza edileceklerdir. 
Yürürlükteki Mevzuata uygun olarak, Kişisel Bilgilerinize erişme, bunları düzeltme ve silme ve VALEO tarafından işlenen Kişisel Bilgilerinizin işlenmesini kısıtlama hakkına sahip olacaksınız. Bu haklar Yürürlükteki Mevzuata tabidir. Ayrıca, ölümünüzden sonra Kişisel Bilgilerinizin korunmasına, silinmesine ve ifşasına ilişkin VALEO yönergeleriyle tanımlama hakkına da sahip olacaksınız. 
Bunun yanısıra, Kişisel Bilgilerin meşru çıkarlara dayalı olarak işlenmesi için, Kişisel Verilerinizin daha fazla işlenmesine itiraz etme hakkına da sahipsiniz. VALEO bilgilerin menfaatlerinizi, haklarınızı ve özgürlüklerinizi çiğneyecek şekilde işlenmesi için veya yasal hak taleplerinin tesisi, kullanılması veya savunulması için ikna edici meşru gerekçeler göstermediği sürece, meşru menfaatler temelinde işlenen Kişisel Bilgileriniz artık işlemeyecektir. Pazarlama amaçları doğrultusunda işlendiklerinde, Kişisel Bilgilerinizin işlenmesine istediğiniz zaman ve herhangi bir masrafa katlanmadan itiraz edebilirsiniz.
Son olarak, sizin sunduğunuz ve VALEO tarafından işlenen Kişisel Bilgilerin taşınabilirliğiyle ilgili bir hakka sahipsiniz.
Bu hakların kullanılması (sözkonusu talep bariz bir şekilde temelsiz veya ölçüsüz olmadıkça) ücretsizdir ve tayin edilmiş olan Bilgi Koruma Görevlisine aşağıda belirtildiği şekilde ibrazda bulunularak kullanılabilirler: 
⦁    dpo.external@valeo.com adresine talebinizi belirten bir e-posta göndererek,
⦁    Valeo Yönetim Hizmetleri – Bilgi Koruma Görevlisi (Valeo Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş ETS Plaza, Aydınevler mah. Sanayi Cad. No:32 İç Kapı:No14 Maltepe/İstanbul) adresine talebinizi belirten bir mektup göndererek.
Bütün taleplerinize talebinizi işleme almak için gerekli bilgiler eşlik etmeli ve talebinize cevabın gönderilmesini istediğiniz adres belirtilmelidir. Belli durumlarda, sizden bir kimlik belgesinin fotokopisini sunmanız istenebilir. Talebinize yönelik cevap, talebinizin teslim alınmasından itibaren bir (1) ay içinde gönderilecektir ve bu süre talebin karmaşıklık zorluğuna veya sayısına bağlı olarak iki (2) ay daha uzayabilir. 
Ayrıca, Kişisel Bilgilerin Korunmasına ilişkin Avrupa Mevzuatına uygun olarak, yerel Bilgi Denetim Kurumuna bir şikayette bulunma hakkına da sahipsiniz. 
Sözleşme, kişisel bilgilerin Veri Sorumlusu, onun taşeronları ve/veya hizmet sağlayıcıları tarafından işlenmesini gerektiriyorsa, üçüncü kişi bilhassa bilgileri işleme amaçları, işlenebilecek bilgi kategorileri, bilgilerin alıcıları ve veri sahibinin haklarını kullanma yolları bakımından sadece Veri Sorumlusunun denetimi altında hareket edebilir. 
Valeo Servisi ve bağlı şirketleri, verilere erişimi sadece bu maddede açıklanan amaçlara ulaşmak için sözkonusu verilere ihtiyaç duyan çalışanlarıyla sınırlı tutacaktır. 
Valeo Servisi ve bağlı şirketleri, bilgilerin işlenmesinin ve sözkonusu kişisel bilgilerin özünde yatan risklerle ilgili olarak: 
⦁    Yetkili olmayan kişilerin kişisel bilgilerin işlenmesinden sorumlu bilgisayar sistemlerine erişimlerini ve bilhassa:
⦁    saklama cihazının izinsiz okunmasını, kopyalanmasını, değiştirilmesini veya alınmasını;
⦁    izinsiz veri girişini ve saklanmış olan kişisel bilgilerin herhangi bir şekilde izinsiz ifşasını, değiştirilmesini veya silinmesini; 
⦁    veri iletim araçları yoluyla veri işleme sistemlerinin izinsiz kullanımını engellemek amacıyla yeterli teknik ve organizasyon güvenliğiyle ilgili önlemler alacaklarını;
⦁    bir veri işleme sisteminin yetkili kullanıcılarının sadece erişim hakkına sahip oldukları kişisel bilgilere verişebilmelerini sağlayacaklarını; 
⦁    hangi bilgilerin ne zaman ve kime ifşa edildiklerini bileceklerini; 
⦁    üçüncü kişiler için işlenen kişisel bilgilerin sadece Valeo Servisi ve bağlı şirketleri tarafından öngörüldüğü şekilde işlenebilmelerini sağlayacaklarını; 
⦁    bilgilerin, kişisel bilgilerin iletilmesi ve saklama cihazının aşınması sırasında izinsiz olarak okunmamasını, kopyalanmamasını veya silinmemesini sağlayacaklarını; ve
⦁    verileri koruma gerekliliklerini yerine getirecek bir organizasyon tasarlayacaklarını taahhüt etmektedirler.

Madde IX. Hakim Hukuk – İhtilafların Çözümlenmesi 

Koşullar ve Şartlar ile Sözleşme, kanunlar ihtilafı hükümleri hariç olmak üzere, Türk hukukuna uygun olarak yürütülecek ve yorumlanacaklardır. 
Koşullar ve Şartlardan ve/veya Sözleşmeden kaynaklanan herhangi bir ihtilaf ilk önce Taraflar arasında dostane görüşmeler yoluyla çözülmeye çalışılacaktır. Bildirimde bulunulmasından itibaren otuz (30) gün içinde dostane bir çözüme ulaşılamaması durumunda, ihtilaf, bir kanun hususuyla veya bir garantiyle ilgili olsalar bile veya birkaç davalı olsa bile, tarafların herhangi birinin talebi üzerine İstanbul (Türkiye)’deki yetkili mahkemeye havale edilebilir. 

Version Mart/2024

 

İADE PROSEDÜRÜ

İADE SEBEBI

Valeo Uzmanlar Kulübü bonus puanlar karşiliği seçi̇len hedi̇ye ürünlere i̇li̇şki̇n
i̇ade prosedürleri̇

1 ADRES SORUNU ( Adres Hatalı / Eksik / Alıcı Adreste Bulunamadı )

İŞLEM

  • Adres bilgilerinin doğru ve eksiksiz olarak girilmesi Servisin sorumluluğundadır. 
  • Bu statüdeki tüm ürünler sağlam ve tekrar kullanılabilir ürünlerdir. Ürünler kargo tarafından Satıcıya (Servisin kazandığı Bonus Puanlar karşılığı seçeceği hediye ürünleri tedarik ve temin edecek Valeo iş ortağı)  iade edilecektir.
  • Satıcı iade edilen ürünler, ürün kargo şirketi tarafından Satıcıya iade edildikten sonra VALEO ’ya ve Servis’e bildirir.
  • Servis tarafından adresi güncellenen sipariş tekrar Servisin güncel adresine sevk edilir.
  • Yapılacak yeni sevkiyatın kargo bedeli Servis’e fatura edilir. 

STATU

Kargodan İade / Adres Yetersiz

2 ÜRÜN SORUNU I Ürün Hasarlı / Eksik 

İŞLEM

  • Servis, kargo yetkilisinden ürünü teslim almadan önce hasarlı/eksik olup olmadığını kontrol etmelidir. Kargo paketinin hasarlı olduğunun veya üründe kargodan kaynaklanan hasar veya eksiklik olduğunun fark edilmesi halinde, Servis teslimatla birlikte kargo görevlisine tutanak tutturup, hiçbir belge imzalamadan ürünü tutanakla birlikte kargo görevlisine teslim etmelidir. Bu şekilde teslim edilen ürün iadeleri için Satıcı tarafından Servise yeni ürün gönderimi yapılır.   
  • Her durumda Servis, ürünün kendisine tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanmak suretiyle ürünü iade edebilir. Servis, cayma süresi içinde ürünü işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. 

STATU

Kargodan İade / Ürün Hasarlı / Eksik

ÜRÜN SORUNU II Ürün Arızalı

İŞLEM 

  • Servis, teslimat sonrası 15 (onbeş) gün içerisinde arızalı olduğu tespit edilen ürün için Satıcı tarafından gönderilen ürün İrsaliyesi ve garanti belgesi ile birlikte yetkili teknik servislere başvurmalıdır. Yetkili teknik servislerde yaşanacak sorunlarda Satıcı çözüm için gerekli desteği sağlayacaktır. Yetkili teknik servisin düzenleyeceği rapor doğrultusunda Satıcı, arızalı ürünün yenisi ile değiştirilmesini sağlayacaktır.

STATU

Servisten İade / Ürün Arızalı

4 ÜRÜN SORUNU III Ürün Beğenilmedi

İŞLEM 

  • Servis kargodan ürünü teslim aldıktan sonra boyut, renk, kalite, v.b.  sebeplerden ötürü beğenmeyerek 14 gün içerisinde ürünü orijinal ambalajı bozulmamış olarak iade edebilir. Ürün kargo şirketi tarafından Satıcıya geri getirilir.

STATU

Servisten İade / Ürün Beğenilmedi

5 ÜRÜN SORUNU IV Yanlış ürün gönderildi

İŞLEM 

  • Servise, Satıcı ya da Kargodan yanlış ürün teslim edilirse, ürün alındıktan sonra 14 gün içerisinde, orijinal ambalajı bozulmamış olarak, iade edilebilir. Böyle bir durumda ürünler kargo tarafından Satıcıya iade edilecektir.
  • Satıcı tarafından Servise doğru ürün gönderilir.

STATU

Servisten İade / Yanlış Ürün

İlginizi takdir ediyoruz
Lütfen e-posta adresinizi doğrulayın