Profilinizi seçin:
Garaj
  • Bayi
  • Sürücü

Valeo Servis Türkiye Dijital Ekosistem ve Teknik Hizmetler

Teknolojik yatırımları ve geniş ürün portföyü ile pazarın lider ve yenilikçi firmalarının en başında gelen Valeo, pandemi öncesi dönemde geleceğin trendlerini görerek yapmaya başladığı müşteri odaklı dijital yatırımlar ve yeni servisler ile ticari pazarlamaya farklı bir boyut getiriyor.

Son yıllarda arka arkaya gelen teknolojik devrimler sektörlere yön verirken, pandemi süreci teknoloji ile birlikte dijitalleşmenin de hızlanmasına sebep oldu. Bu süreçte, son kullanıcıların değişen alışkanlıkları ve bunların sebep olduğu zincirleme değişimler ise pazarlama stratejilerinde yenilikçi yaklaşımların ortaya çıkmasını sağladı.

Geleneksel pazarlamanın temelini oluşturan 4P (Product, Price, Place, Promotion) yaklaşımı artık yerini 4E (Engagement, Experience, Exclusivity, Emotion) yaklaşımına bırakırken, müşterilerin beklentilerini karşılayan,hızlı ve farklı çözümler üreten, bunu yaparken de yenilikçi deneyimler yaşatan firmaların ön plana çıktığı bir döneme girildi.

Otomotiv yenileme pazarı da bu değişimlerden etkilenirken, iş ortaklarından başlayıp sonkullanıcılara kadar uzanan bu yolda farklılaştırma stratejilerinin sadece ürünün fiyatı ya da kalitesi üzerinden değil, müşteri odaklı yeni dijital servisler ve hizmetler ile belirleneceği bir dönem başlamış oldu. Günümüzde, araçlara hangi marka yedek parça takılacağına karar veren servislere, raflarında hangi marka yedek parça bulundurulacağına karar veren perakende dükkanlarına ve son kullanıcılara farklı, yenilikçi dijital araçlar ve servisler ile ulaşmayı başararak interaktif bir deneyim ve çözüm sunan markaların öne çıktığı görülmekte. Hayatımızın değişmez parçaları haline gelen mobil telefonlar ve tabletler web sitelerinin önüne geçerek pazarlama stratejilerinin en etkili araçları olurken bu cihazlar için tasarlanan ve odak noktası yeni kullanıcı/müşteri alışkanlıkları olan uygulamalar,mobil uyumlu online eğitim araçları ve sosyal medya iletişimi günümüzde hızla önem kazanmaya devam ediyor.

Valeo Servis Türkiye, tüm bu trendlere parallel olarak geleceğe yatırım yapma ilkesi ve sahip olduğu yenilikçi vizyon ile pandemi öncesinde başlattığı birçok dijital projeyi ve yeni servis hizmetlerini hızla pazara sunarak otomotiv yedek parça pazarında oyunu farklı bir boyuta taşıyor.

Bu dijital servisler ve hizmetlerden kısaca bahsedecek olursak;

Yenilenen ve sürekli güncel tutulan “Valeo Servis Türkiye Web Sayfası” bayi, servis, perakende ve son kullanıcı sınıflandırması ile farklı ihtiyaçlara göre içerikler üretirken, ziyaretçilerimiz sadece ürünler ile ilgili değil, Valeo ile ilgili haberlere, en son kataloglara, çevrimiçi eğitimlere ve hatta teknik yardıma kadar birçok bilgiye de kolayca ulaşabiliyor.

Özellikle servis noktaları ve son kullanıcılar için büyük kolaylık sağlayan ve web tabanlı olarak çalışan “Techassist” üzerinden araç modeline, şase numarasına, O.E numarasına ya da ürün referansına göre arama yapmak, ürünler hakkında detaylı teknik bilgi almak ve her türlü dökümana ulaşmak mümkün olabiliyor. Kimyasal içerikli ürünler başta olmak üzere farklı ürün gruplarımız için güvenlik ve uygulama dökümanlarına da erişimin sağlanabildiği Techassist üzerinden Tech’Care programı içeriğine, Teknik Destek Hattı’na ve teknik eğitim içeriklerine de kolayca giriş yapılabiliyor.

 

dijital

 

Bununla beraber tüm kullancılar web sayfamıza, özel olarak tasarlanmış “mobil versiyonu” sayesinde cep telefonu üzerinden de hızlı, kolay ve eksiksiz bir şekilde erişebiliyor. Ayrıca hem IOS hem Android tabanlı olarak çalışabilen “My Valeo Parts” adlı mobil uygulamamız üzerinden çeşitli kategorilere göre aramak yaparak, istenilen araçlara uygun tüm Valeo parçalarını bulmak sadece birkaç dakika alıyor. İstendiği takdirde araç bazlı olarak arama yapmak ve istenilen araç üzerinde yer alan mevcut tüm Valeo parçalarını bulmak da aynı şekilde artık “çok kolay”.

Farklı seviyelerdeki tüm kullanıcılar için web ve mobil tabanlı uygulamalar geliştirirken aynı zamanda Valeo ürünlerinin tercih edilmesinde söz sahibi olan servis noktalarına ayrı bir parantez açmayı da unutmadık. Eski ve geleneksel programların yarattığı zorlukları ortadan kaldırmayı hedefleyen, sadece servis noktalarına yönelik olarak tamamen dijital bir altyapı ile tasarlanan ve en önemlisi kullanıcı dostu “Uzmanlar Kulübü” sadakat programımız ile Valeo ürünlerini kullanan tüm servisleri ödüllendiriyoruz.Bunun için ihtiyaçları olan şey, programımıza üye olmak ve kullandıkları ürünlerin barkodlarını mobil telefonlarına indirecekleri uygulama üzerinden taratmak. Kazanacakları puanlar anında hesaplarına yüklenirken, zengin içerikli hediye kataloğumuz üzerinden istedikleri hediyeyi anında sipariş edebiliyorlar.

Ayrıca değerli iş ortaklarımız ile daha etkili bir iletişim sağlamak ve onların günlük işleyişlerini kolaylaştırmak için yarattığımız farklı iletişim platformları ise en çok önemsediğimiz projelerimizin başında geliyor. İş ortaklarımızı daima ticari ve dijital pazarlama stratejilerimizin odak noktasında tutan anlayışımız ile daha iyi ve daha yenilikçi olanı sunmak için pek çok geliştirme üzerinde de hızla çalışıyoruz.

Valeo Servis Türkiye olarak, birçok farklı uygulama ile yarattığımız ve sürekli geliştirdiğimiz dijital ekosistemimizi “Teknik Destek Hattı” ve “TechCare” servis programı ile tamamlarken ticari ve dijital pazarlama stratejilerini de farklı bir boyuta taşıyoruz.

“Teknik Destek Hattı” ile tüm müşterilerimiz için sürekli ulaşılabilir olmayı hedefliyor ve her türlü soru ya da taleplerine en hızlı şekilde yanıt veriyoruz.

“TechCare” servis programımız kapsamında kurmuş olduğumuz teknik destek saha ekibimiz ile en başta İstanbul, İzmir, Ankara ve çevre iller olmak üzere Türkiye çapındaki servis ve perakende noktalarına ulaşmayı hedefliyoruz.

Bu program ile beraber mevcut ve yeni Valeo ürünleri ile ilgili bilinilirliği arttırmayı, düzenlediğimiz teknik eğitimler sayesinde ilgili kişilere en yeni/güncel teknik bilgileri ve trendleri aktarmayı, kendilerinin şikayet/talep ve sorularını dinleyerek onların yanında olduğumuzu hissettirerek olabilecek en hızlı çözümleri üretmeyi hedefliyoruz. Ayrıca düzenli olarak yayınladığımız “webinar’lar (online eğitimler)” ile güncel, doğru ve yeni bilgileri, tüm kullanıcıların mobil telefonlarından bile ulaşabilecekleri şekilde en zengin içerik ile sunmayı da önceliklendiriyoruz.

Valeo Servis Türkiye olarak, dijitalleşmenin getirdiği tüm yenilikleri en hızlı ve etkin bir şekilde sunuyor ve aynı anlayışla yolculuğumuza devam ediyoruz.